Info Burgers » Nieuws » Benelux ondertekent terug- en overnameprotocol met Georgië

Benelux ondertekent terug- en overnameprotocol met Georgië

07 sep. 2013

De Georgische minister van Buitenlandse Zaken, Maia Panjikidze, had op 5 en 6 september 2013 in Tbilissi een ontmoeting met haar ambtgenoten uit de Benelux, Didier Reynders (België), Frans Timmermans (Nederland) en Jean Asselborn (Luxemburg).

Tijdens deze ontmoeting kwam een brede waaier aan onderwerpen aan bod; bijzondere aandacht ging naar de prioriteiten van de bilaterale en multilaterale samenwerking. Daarbij ondertekenden onze drie landen en Georgië een Benelux terug- en overnameprotocol om de procedures en nadere regels voor repatriëring vast te leggen.

Op verzoek van de ondertekenende landen is het Benelux Secretariaat-Generaal aangesteld als depositaris van dit protocol.

Copyright: Jean-Pol Schrauwen v.l.n.r. Ministers J. Asselborn, D. Reynders, F. Timmermans et M. Panjikidze
Benelux
Samenvatting van het privacybeleid

Deze website gebruikt cookies zodat we u de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt in uw browser opgeslagen en vervult functies zoals het herkennen van u wanneer u terugkeert naar onze website en ons team helpen te begrijpen welke delen van de website u het meest interessant en nuttig vindt.